zavrit
muzete_zacit_psat
vysledky_hledani_zde

Najczęstsze pytania

 Sposób płatności i ceny

Czy muszę zapłacić za towar z góry?

Miło nam poinformować, że wprowadziliśmy nową formę płatności "Za pobraniem", za zamówione produkty można zapłacić kurierowi przy odbiorze przesyłki, jeżeli wielkość produktu nie przekracza 1700 mm. Do ceny przesyłki doliczana jest opłata manipulacyjna w wysokości 17 zł. Całą kwotę należy zapłacić kurierowi przy odbiorze przesyłki. Przy płatności za pobraniem realizacja zamówienia wydłuży się automatycznie o około 4 dni robocze.

Czy końcowa cena produktu może ulec zmianie?

Nie, do ceny widocznej przy składaniu zamówienia nie doliczamy już żadnej dodatkowej opłaty. Dlatego cena widoczna po zatwierdzeniu zamówienia nie ulegnie zmianie.

Jaki jest koszt wysyłki?

Cena dostawy zależy od wielkości zamówienia. Cena dostawy w przypadku szerokości produktów do 2000 mm wynosi 30 zł, przy szerokości powyżej 2001 mm to 80 zł. Przy formie płatności za pobraniem (produkty do 1700 mm) pobierana jest dodatkowa opłata manipulacyjna w wysokości 17 zł.

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Płatności można dokonać za pomocą przelewu bankowego na nasze konto. Dane do przelewu bankowego znajdują się w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Za zamówienie można również zapłacić kartą płatniczą online lub przez PayPal. Po zaksięgowaniu płatności zaczniemy realizować zamówienie.

Za zamówienie można również zapłacić "Za pobraniem" (produkty do 1700 mm). Do ceny przesyłki będzie doliczona opłata manipulacyjna w wysokości 17 zł. 

Jak to możliwe że ceny w naszym sklepie są o 50-60% niższe niż w innych firmach?

Wynagrodzenie przedstawiciela handlowego, koszt dojazdu do klienta, wynagrodzenie firmy montażowej, narzędzia- to tylko niektóre wydatki składające się na końcową cenę produktu. U nas płacisz tylko i wyłącznie za produkt, dlatego ceny są o 50-60% niższe.

Dlaczego nie mogę zapłacić kartą przez internet?

Istnieje wiele powodów, dla których nie możesz zapłacić kartą za zakupy przez internet. Jeżeli próbujesz zapłacić online po raz pierwszy, może się okazać że nie masz aktywowanych płatności internetowych na karcie. Aktywacji można dokonać w bankowości internetowej lub najlepiej bezpośrednio skontaktować się z bankiem. Inną opcją jest to, że kwota, którą musisz zapłacić, przekracza ustawiony limit płatności internetowych. Aby podnieść limit, musisz skontaktować się z bankiem. Trzeci powód to przerwanie procesu płatności. Proces płatności nie może zostać przerwany i może zająć kilkadziesiąt sekund.

Czy płatność kartą przez internet jest bezpieczna?

Wszystkie płatności online dokonywane w naszym sklepie internetowym posiadają certyfikat SSL (Secure Socket Layer). Certyfikat SSL zapewnia ochronę witryn internetowych i gwarantuje zachowanie poufności danych przesyłanych drogą elektroniczną. Więcej informacji o płatności za zamówienie znajduje się w kategorii Sposób dostawy i płatnośći.

 Sposób i czas dostawy

Czy mogę zamówić produkty jako prezent dla znajomego?

Oczywiście. Zamówienie może zostać wysłane na inny, podany adres. Możesz również zakupić kupon podarunkowy.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi od 7 do 30 dni roboczych, w zależności od produktu. Należy wziąć pod uwagę święta w tym okresie. Najkrótszy czas realizacji jest u żaluzji wewnętrznych, płotów z PCV i paneli elewacyjnych. Najdłuższy czas realizacji mają zamówienia dotyczące pergoli aluminiowych. Dokładny czas realizacji zamówienia jest widoczny u każdego produktu. 

Wyjątek stanowią zamówienia, w których jako formę płatności wybrano płatność "za pobraniem". W tym przypadku realizacja zamówienia automatycznie wydłuży się o około 4 dni robocze.

Kiedy otrzymam zamówienie?

W zależności od wielkości przesyłki, zamówiony towar zostanie doręczony przez firmę kurierską. Informacje o doręczeniu są wysyłane za pomocą sms.

 Pomiar i montaż

Poradzę sobie z montażem i wymiarem?

Każdy produkt w naszym sklepie internetowym ma swoją instrukcję obsługi i montażu. Mamy również video instrukcje pomiaru i montażu. Jeżeli mimo to nie uda Ci się zmierzyć lub zamontować produktu, napisz do nas na info@labona.pl , zadzwoń pod numer +48 22 483 53 80 lub skontaktuj się z nami przez czat. Jesteśmy przekonani, że z naszymi instrukcjami wszystko pójdzie jak po maśle. 

Jakie potrzebuję narzędzia?

Do pobrania wymiarów wystarczy zwykły zwijany metr, do montażu potrzebna jest wiertarko-wkrętarka. W zależności od rodzaju żaluzji czy rolet, wszystkie niezbędne narzędzia są wyszczególnione w odpowiedniej instrukcji.

Czy z produktem otrzymam wszystkie potrzebne akcesoria?

Wszystkie produkty, które są montowane na skrzydło lub ramę okienną, zawierają wszystkie potrzebne uchwyty i wkręty. Np. żaluzje pionowe, żaluzje do okien dachowych, plisy itd. Wszystkie inne produkty, które są mocowane do ściany albo do sufitu np. tekstylne rolety, żaluzje pionowe, rolety zewnętrzne nie zawierają uchwytów i wkrętów. U tego rodzaju montażu stosuje się różne wkręty, w zależności od rodzaju ściany (cegła, pustak…)

Co będę potrzebować?

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby wszystkie potrzebne informacje były zawarte w opisie produktu. Każdy produkt posiada dokładną instrukcję jak poprawnie należy go zmierzyć i zamontować. Dodatkowo informacje dotyczące konkretnego produktu znajdziesz w kategorii Instrukcje.

Jakie są zasady łączenia paneli? Należy je montować na ciasno?

Przy montażu paneli zaleca się pozostawić szczelinę dylatacyjną (szczegóły w instrukcji montażu). 

Szczelina dylatacyjna: przy montażu należy pozostawić w listwie zakończeniowej 10mm szczeliny dylatacyjnej od końca paneli. Szczelina musí być równomiernie rozłożona na obu końcach. Jeżeli montaż odbywa się przy temperaturze niższej niż 10°C należy zwiększyć szczelinę dylatacyjną na około 15mm.

Jakich wkrętów użyć do montażu płotu z PCV?

Wkręty do montażu płotów z PCV nie znajdują się w opakowaniu produktu. Długość wkrętu powinna być o 5mm krótsza niż suma grubości sztachety i profilu do którego sztachety zostaną przymocowane. Do montażu płotów z PCV należy używać wkrętów nierdzewnych.

 Wybór produktów

Czy internetowy wzornik kolorów będzie zgodny z rzeczywistością?

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby prezentowane kolory odzwierciedlały jak najdokładniej barwy rzeczywiste, jednak w zależności od ustawień i rozdzielczość monitora mogą się one różnić. Nie mnej jednak warto zaznaczyć, że kolory rolet i żaluzji będą się minimalnie zmieniać również w ciągu dnia, w zależności od natężenia światła i nasłonecznienia.

Mówi się że wiele firm produkuje w Chinach. Jakie są wasze produkty?

Nasze produkty nie są sprowadzane z Chin. Współpracujemy z największym czeskim producentem rolet i żaluzji firmą Isotra a.s. Dlatego nasze produkty to gwarancja jakości.

Skąd wiem że dobrze wybrałem/wybrałam?

Napewno każdy z nas zna to uczucie, kiedy sprzedawca za każdą cenę chce sprzedać nam dany produkt. W tym momencie mamy odczucie że sprzedaje nam to, co aktualnie potrzebuje sprzedać, a nie to co my chcielibyśmy kupić. W naszym sklepie nie musisz się tego obawiać, kupisz dokładnie to co potrzebujesz, bez presji i dodatkowego stresu.

Ile czasu mam na wybranie produktu?

U nas czas nie gra roli. Żona chciała inny kolor, mąż chciał więcej informacji technicznych. Na spotkaniu z przedstawicielem handlowym był tylko jeden z was i dlatego nie możecie się zdecydować? W naszym sklepie możesz wybierać jak długo chcesz.

Czy konieczne jest malowanie lub specjalna konserwacja?

Płoty z PCV nie wymagają malowania ani specjalnej konserwacji. Najprostszą metodą usuwania zwykłych zabrudzeń jest zmycie ich czystą wodą pod ciśnieniem.

Czy mogę liczyć na pomoc w wyborze produktu?

 Nasze wyszkolone konsultantki chętnie pomogą z wyborem właściwego produktu. Wszystkie potrzebne informacje znajdują się w zakładce kontakt.

Czy można łączyć profile paneli elewacyjnych P100 i P165?

Tak, można. Polecamy jednak montować je używając „listw łączących“.

Jakie są różnice w wyglądzie między płotami z PCV i drewnianymi płotami/panelami?

Dzięki wytrzymałej powłoce, już na pierwszy rzut oka, panele i płoty z PCV różnią się od klasycznych drewnianych, na których bardzo szybko widać starzenie się drewna.

Dlaczego warto zamienić drewniany płot za płot z PCV?

Płot z PCV nie wymaga regularnej konserwacji i malowania, a zaoszczędzony w ten sposób czas można przeznaczyć na relax.

Czy pod panele elewacyjne może dostać się woda?

Jeżeli panele elewacyjne zostaną zamontowane zgodnie z instrukcją, nie będzie pod nie zaciekać. Wszystkie potrzebne instrukcje znajdują się w opisie produktu w kategorii instrukcja montażu lub video.

Jakie są zalety produktu?

Produkt nie wymaga specjalnej konserwacji jak również długo zachowuje swój pierwotny kolor. Może być elementem dekoracyjnym dopasowanym do wyglądu budynku (okna, drzwi, rolety, brama, płot, elewacja –wszystko w takim samym odcieniu). Na ich korzyść wpływa też łatwość montażu.

 Gwarancja i reklamacje

Jak długo trwa gwarancja?

W zależności od rodzaju produktu gwarancja obejmuje okres 2-3 lat. Gwarancja obejmuje wady powstałe na skutek błędów popełnionych w trakcie produkcji – w tym przypadku produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. Wiecej informacji w naszym regulaminie zakupów.

Co robić w przypadku że produkt jest uszkodzony?

Czasami zdaża się że w trakcie transportu, towar może zostać uszkodzony lub zniszczony.

  1. Jeżeli paczka nosi ślady mechanicznego uszkodzenia należy z kurierem spisać protokół szkody i nie odbierać przesyłki. Firma kurierska ma obowiązek zwrócić przesyłkę nadawcy. Niezwłocznie po odebraniu przez nas przesyłki, nowe produkty zostaną ponownie wysłane.

  2. Jeżeli uszkodzenie produktu jest widoczne aż po otwarciu przesyłki, prosimy o kontakt drogą emailową. Zadbamy o jak najszybsze rozwiązanie problemu.

  3. Jeżeli do uszkodzenia produktu dojdzie w trakcie montowania, również prosimy o jak najszybszy kontakt. Dodamy wszelkich starań, aby rozwiazanie problemu zadowoliło obie strony.

Prosimy o wykonanie kilku zdjęć. Pomoże nam to w rozpatrzeniu reklamacji.

Ile czasu mam na zamontowanie produktu, aby nie stracić gwarancji?

Nasza firma nie daje żadnego limitu czasowego. Produkt można kiedykolwiek zamontować a gwarancja zostaje taka sama.

Jaką trwałość mają panele elewacyjne i płoty z PCV?

Nie da się dokładnie określić jaką trwałość mają panele elewacyjne i płoty z PCV, ale okna wykonane z podobných materiałów zachowują swoją funkcjonalność minimalnie 25 lat.