zamknij
Możesz zacząć pisać.
Wyniki wyszukiwania zostaną wyświetlone tutaj.

Najczęstsze pytania

 Sposób płatności i ceny

Czy końcowa cena produktu może ulec zmianie?

Nie, do ceny widocznej przy składaniu zamówienia nie doliczamy już żadnej dodatkowej opłaty. Dlatego cena widoczna po zatwierdzeniu zamówienia nie ulegnie zmianie.

Jaki jest koszt wysyłki?

W przypadku zamówień powyżej 550 zł wysyłka jest BEZPŁATNA. Opłata za transport mniejszych zamówień wynosi 29 zł na terenie całej Polski. Cena wysyłki jest taka sama dla wszystkich produktów. Wyjątek stanowią bramy garażowe w wykonaniu ponadstandardowym, cenę wysyłki tych bram wycenimy Państwu indywidualnie.

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Płatności można dokonać za pomocą przelewu bankowego na nasze konto. Dane do przelewu bankowego znajdują się w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Za zamówienie można również zapłacić kartą płatniczą online lub przez PayPal. Po zaksięgowaniu płatności zaczniemy realizować zamówienie.

Za zamówienie można również zapłacić "Za pobraniem" (produkty do 1700 mm). Do ceny przesyłki będzie doliczona opłata manipulacyjna w wysokości 17 zł. 

Jak to możliwe że ceny w naszym sklepie są o 50-60% niższe niż w innych firmach?

Wynagrodzenie przedstawiciela handlowego, koszt dojazdu do klienta, wynagrodzenie firmy montażowej, narzędzia- to tylko niektóre wydatki składające się na końcową cenę produktu. U nas płacisz tylko i wyłącznie za produkt, dlatego ceny są o 50-60% niższe.

Dlaczego nie mogę zapłacić kartą przez internet?

Istnieje wiele powodów, dla których nie możesz zapłacić kartą za zakupy przez internet. Jeżeli próbujesz zapłacić online po raz pierwszy, może się okazać że nie masz aktywowanych płatności internetowych na karcie. Aktywacji można dokonać w bankowości internetowej lub najlepiej bezpośrednio skontaktować się z bankiem. Inną opcją jest to, że kwota, którą musisz zapłacić, przekracza ustawiony limit płatności internetowych. Aby podnieść limit, musisz skontaktować się z bankiem. Trzeci powód to przerwanie procesu płatności. Proces płatności nie może zostać przerwany i może zająć kilkadziesiąt sekund.

Czy płatność kartą przez internet jest bezpieczna?

Wszystkie płatności online dokonywane w naszym sklepie internetowym posiadają certyfikat SSL (Secure Socket Layer). Certyfikat SSL zapewnia ochronę witryn internetowych i gwarantuje zachowanie poufności danych przesyłanych drogą elektroniczną. Więcej informacji o płatności za zamówienie znajduje się w kategorii Sposób dostawy i płatnośći.

 Sposób i czas dostawy

Czy mogę zamówić produkty jako prezent dla znajomego?

Oczywiście. Zamówienie może zostać wysłane na inny, podany adres. 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi od 7 do 30 dni roboczych, w zależności od produktu. Należy wziąć pod uwagę święta w tym okresie. Najkrótszy czas realizacji jest u żaluzji wewnętrznych. Najdłuższy czas realizacji mają zamówienia dotyczące pergoli aluminiowych. Dokładny czas realizacji zamówienia jest widoczny u każdego produktu. 

Wyjątek stanowią zamówienia, w których jako formę płatności wybrano płatność "za pobraniem". W tym przypadku realizacja zamówienia automatycznie wydłuży się o około 4 dni robocze.

Kiedy otrzymam zamówienie?

W zależności od wielkości przesyłki, zamówiony towar zostanie doręczony przez firmę kurierską. Informacje o doręczeniu są wysyłane za pomocą sms.

 Pomiar i montaż

Jakie potrzebuję narzędzia?

Do pobrania wymiarów wystarczy zwykły zwijany metr, do montażu potrzebna jest wiertarko-wkrętarka. W zależności od rodzaju żaluzji czy rolet, wszystkie niezbędne narzędzia są wyszczególnione w odpowiedniej instrukcji.

Czy z produktem otrzymam wszystkie potrzebne akcesoria?

Wszystkie produkty, które są montowane na skrzydło lub ramę okienną, zawierają wszystkie potrzebne uchwyty i wkręty. Np. żaluzje pionowe, żaluzje do okien dachowych, plisy itd. Wszystkie inne produkty, które są mocowane do ściany albo do sufitu np. tekstylne rolety, żaluzje pionowe, rolety zewnętrzne nie zawierają uchwytów i wkrętów. U tego rodzaju montażu stosuje się różne wkręty, w zależności od rodzaju ściany (cegła, pustak…)

Co będę potrzebować?

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby wszystkie potrzebne informacje były zawarte w opisie produktu. Każdy produkt posiada dokładną instrukcję jak poprawnie należy go zmierzyć i zamontować. Dodatkowo informacje dotyczące konkretnego produktu znajdziesz w kategorii Instrukcje.

 Wybór produktów

Czy internetowy wzornik kolorów będzie zgodny z rzeczywistością?

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby prezentowane kolory odzwierciedlały jak najdokładniej barwy rzeczywiste, jednak w zależności od ustawień i rozdzielczość monitora mogą się one różnić. Nie mnej jednak warto zaznaczyć, że kolory rolet i żaluzji będą się minimalnie zmieniać również w ciągu dnia, w zależności od natężenia światła i nasłonecznienia.

Mówi się że wiele firm produkuje w Chinach. Jakie są wasze produkty?

Nasze produkty nie są sprowadzane z Chin. Współpracujemy z największym czeskim producentem rolet i żaluzji firmą Isotra a.s. Dlatego nasze produkty to gwarancja jakości.

Skąd wiem że dobrze wybrałem/wybrałam?

Napewno każdy z nas zna to uczucie, kiedy sprzedawca za każdą cenę chce sprzedać nam dany produkt. W tym momencie mamy odczucie że sprzedaje nam to, co aktualnie potrzebuje sprzedać, a nie to co my chcielibyśmy kupić. W naszym sklepie nie musisz się tego obawiać, kupisz dokładnie to co potrzebujesz, bez presji i dodatkowego stresu.

Ile czasu mam na wybranie produktu?

U nas czas nie gra roli. Żona chciała inny kolor, mąż chciał więcej informacji technicznych. Na spotkaniu z przedstawicielem handlowym był tylko jeden z was i dlatego nie możecie się zdecydować? W naszym sklepie możesz wybierać jak długo chcesz.

 Gwarancja i reklamacje

Jak długo trwa gwarancja?

W zależności od rodzaju produktu gwarancja obejmuje okres 2-3 lat. Gwarancja obejmuje wady powstałe na skutek błędów popełnionych w trakcie produkcji – w tym przypadku produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. Wiecej informacji w naszym regulaminie zakupów.

Co robić w przypadku że produkt jest uszkodzony?

Czasami zdaża się że w trakcie transportu, towar może zostać uszkodzony lub zniszczony.

  1. Jeżeli paczka nosi ślady mechanicznego uszkodzenia należy z kurierem spisać protokół szkody i nie odbierać przesyłki. Firma kurierska ma obowiązek zwrócić przesyłkę nadawcy. Niezwłocznie po odebraniu przez nas przesyłki, nowe produkty zostaną ponownie wysłane.

  2. Jeżeli uszkodzenie produktu jest widoczne aż po otwarciu przesyłki, prosimy o kontakt drogą emailową. Zadbamy o jak najszybsze rozwiązanie problemu.

  3. Jeżeli do uszkodzenia produktu dojdzie w trakcie montowania, również prosimy o jak najszybszy kontakt. Dodamy wszelkich starań, aby rozwiazanie problemu zadowoliło obie strony.

Prosimy o wykonanie kilku zdjęć. Pomoże nam to w rozpatrzeniu reklamacji.

Ile czasu mam na zamontowanie produktu, aby nie stracić gwarancji?

Nasza firma nie daje żadnego limitu czasowego. Produkt można kiedykolwiek zamontować a gwarancja zostaje taka sama.